مقالات فرش و گلیم

ساخت وبلاگ

در این مقاله قصد داریم به بررسی عوامل موثر در خرید فرش اتاق کودک پسرانه و نکات مهم پیرامون این موضوع بپردازیم. پسران به دلیل رفتار و روحیات متفاوتی که با دختران دارند علاقمندی هایشان هم اکثرا مخالف و متفاوت از آن هاست. پسران قدرت طلب بوده و از داشتن کلیه لوازمی که این حس را به آن ها القا می کند لذت می برند. انتخاب لوازم متناسب با شخصیت کودکان سبب ایجاد خلاقیت، انگیزه، استقلال و حس اعتماد به نفس در کودکان می شود. با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید و پاسخ سوالات احتمالی خود را به دست آورید.

ویژگی های بارز در فرش اتاق کودک پسرانه

اگر بخواهیم به بررسی ویژگی های فرش اتاق کودک پسرانه بپردازیم به طور ناخود آگاه ذهن ما سراغ مقایسه ی اتاق پسران با دختران می رود. علی رغم دختر خانم ها که از طرح های احساسی بیشتر از طرح هایی که حس قدرت را القا می کنند استقبال می کنند. آقا پسرا از هر آن چیزی که حس قدرت به آن ها دهد بیش تر استقبال می کنند و در میان رنگ هایی که وجود دارد بیشتر استفاده از رنگ آبی در اتاقشان استفاده می کنند. پس با یک فرش زمینه آبی و وجود یکی از شخصیت های قدرتمند کارتونی نظیر بت من و یا مرد عنکبوتی می توانید آن ها را به وجد بیاورید و اتاقشان را زیبا تر کنید.

مدل های جدید فرش اتاق کودک پسرانه

به طور کلی فرش اتاق کودک پسرانه دارای استاندارد و ویژگی های مشخص است و آن ها از نوع خاصی از محصولات پیروی می کنند. استقبال پسران از مدل های جدید موجود در انیمیشن و کارتون ها و استفاده از انواع طرح ماشینی و حیواناتی نظیر شیر و اسب سبب شده است که اتاق کودکان پسر را متفاوت از اتاق دختران که طرفدار طرح های عروسکی هستند ببینیم. مدل هایی نظیر فرش کودک مدل ماشین، بچه رئیس، بت من، مرد عنکبوتی از جمله مدل هایی هستند که به طور ویژه در اتاق کودک پسرانه نظاره گر هستیم.

قیمت فرش اتاق کودک پسرانه

فروشگاه اینترنتی عالی قاپو اقدام به فروش انواع فرش اتاق کودک پسرانه کرده است که به دلیل نحوه ی ارسال و نگهداری آن تا حد زیادی قیمت ها کنترل شده است. از این رو توصیه ما به شما عزیزان خرید اینترنتی از فروشگاه عالی قاپو می باشد که قیمت خرید مناسبی دارد. به دلیل سابقه ی طولانی که فرش عالی قاپو دارد کیفیت محصولات مرغوب و قیمت این فرش ها کاملا مناسب است.

نحوه ی خرید فرش اتاق کودک پسرانه

برای خرید فرش اتاق کودک پسرانه دو راه وجود دارد یکی خرید از فروشگاه های فیزیکی موجود در سراسر کشور می باشد که شما با حضور در این فروشگاه ها می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری فرمایید. دومین راه خرید اینترنتی است که توصیه ما به شما عزیزان خرید اینترنتی است که سبب صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد. ضمن این که برای خرید فرش کودک به جهت آن که کودک شما در جریان انتخاب و خرید این محصول ممکن است که خسته شود انتخاب این محصول از طریق سایت هایی که خرید اینترنتی دارند بهتر خواهد بود.

خرید فرش اتاق کودک پسرانه، نحوه ی ارسال و گارانتی

در خرید فرش اتاق کودک پسرانه به روش اینترنتی نیز شما با مراجعه به قسمت نحوه ی ارسال و گارانتی می توانید ضمن دانستن مواردی که مشمول گارانتی می شوند از نحوه ی مرجوع محصولات در صورت عدم تطابق و ارسال آن فروشگاه اینترنتی آگاه شوید. به این صورت می توانید از انتخاب آگاهانه خود نهایت لذت را ببرید و در صورت بروز مشکلات مختلف مسئله تان را به راحتی رفع و رجوع فرمایید.

مزیت های خرید فرش اتاق کودک پسرانه

خرید فرش اتاق کودک پسرانه انتخابی است که ضمن زیباسازی دکوراسیون اتاق کودکتان می تواند تاثیر بسیار زیادی در رفتار و روان فرزند شما داشته باشد. وجود یک اتاق با علاقمندی هایی که مختص فرزند شماست حس اعتماد به نفس و استقلال را به فرزندتان هدیه می کند و سبب ایجاد انگیزه و خلاقیت می شود. برای رسیدن به این مطلوب می توانید اقدام به کمک گرفتن از فرزندتان کنید و در این خصوص به او اجازه تصمیم گیری بدهید و در نهایت کودکی شاد و قوی خواهید داشت که از رشد و زندگی او در کنارتان نهایت لذت را خواهید برد.

اهمیت سلامت فرش در خرید فرش اتاق کودک پسرانه

فارغ از مسئله ی قیمت و طرح و مدل فرش فاکتور دیگری وجود دارد که بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و آن مسئله ی سلامت فرش است. از آن جایی که کودکان ساعات زیادی از عمر کودکی خود را در اتاق خود بر روی راه رفتن و بازی کردن برای فرش می گذارند و حتی گاهی بر روی فرش خوابشان می برد از این رو بحث سلامت فرش و اهمیت آن مطرح می شود. گاهی اوقات فرش ها با الیاف حساسیت زایی تولید می شوند که بسیار زیاد برای کودکان خطرناک خواهد بود بنابر این به شما عزیزان توصیه می کنیم به هنگام خرید فرش به جنس الیافی که از آن ها تهیه می شوند توجه فرمایید. نکته ی بعدی بحث لطافت و نرمی فرش اتاق کودک است که اگر شما کودک نوپا دارید باید به آن دقت بسیار زیادی کنید. همه ی این مباحث مواردی است که هم در خرید فرش دخترانه و هم در خرید فرش اتاق کودک پسرانه مهم و قابل اهمیت خواهد بود.

نکات مهم در خرید فرش اتاق کودک پسرانه

به هنگام خرید فرش برای اتاق کودک پسرانه حتما به مواردی که در این مقاله اشاره شده است توجه فرمایید تا از داشت یک فرش مناسب لذت ببرید. به طور کلی فرش باید ضد حساسیت و فاقد پرزدهی باشد که ضمن مطمئن بودن از سلامت فرش دچار مشکلات بعد از خرید نشوید. از آن جایی که فرش کودکان ممکن است با لوازمی نظیر رنگ ها و ماژیک ها و سایر موارد دیگر کثیف شوند حتما از الیاف فرشتان مطمئن باشید تا پس از شستشو دچار افت کیفیت نشوند. سعی کنید به هنگام خرید فرش برای کودکان فرش های پرز بلند و یا ریشه دار انتخاب نکنید زیرا این گونه فرش ها به سبب پرزهای بلند و یا وجود ریشه در اطراف فرش منبع آلودگی خواهند بود.

انتخاب رنگ آبی

رنگ آبی به طور ویژه در اتاق کودکان پسر استفاده می شود و به دلیل آن که دارای طیف رنگی زیادی است می توان از بین رنگ های آبی آسمانی، آبی نفتی، آبی فیروزه ای، اطلسی و یا سایر رنگ ها نظیر رنگ بنفش و سبز و قرمز را به طور ویژه برای این اتاق استفاده کرد. وجود فرش های کودک با انواع زمینه های رنگی و طرح های زیاد می تواند اتاق فرزند شما را گرم و دلنشین کند. رننگ آبی می تواند با اکثر رنگ ها ترکیب شده و در کنار سایر لوازم اتاقتان هماهنگی و هارمونی داشته باشد.

خرید فرش اسپرت و یا نوجوان

گاهی اوقات یک طرح بی نهایت کودکانه پس از گذشت یک یا چند سال می تواند موجب دلزدگی نوجوانان و فرزندان شما شود. از این رو توصیه ما به شما انتخاب یک محصول متناسب با روحیه نوجوانان است. ضمن این که گاهی اوقات دو کودک با جنسیت و یا سن مختلف در اتاق حضور دارند در چنین حالتی شما می توانید از فرش با طرح هایی که مناسب نوجوانان است و یا به صورت اسپرت هم برای دختران و هم برای پسران تولید شده است استفاده کنید. خرید فرش اسپرت می تواند حس کودکانه ای که از اتاق فرزندمان به ما القا می شود و مناسب نوجوانان نیست جلوگیری کند و حس خوبی به فرزند نوجوان ما دهد البته این موضوع فقط در خصوص فرش اتاق نیست بلکه شما می توانید سرویس خواب کودکتان را هم به شکل اسپرت انتخاب کنید.

شکل و ابعاد

روزانه انواع فرش با طرح و رنگ های مختلف و با اندازه های گوناگون تولید می شود تا اتاق کودکان را زیبا و هنرمندانه نماید. انتخاب یک محصول با اندازه و شکل متفاوت می تواند یک انتخاب خارق العاده باشد. فرش ها به شکل های مختلف ماشین و طرح و رنگ های گوناگون تولید می شوند، سعی کنید قبل از انتخاب و خرید فرش  برای اتاق کودکتان همه چیز را به درستی در ذهنتان تصور کنید و ازمحصولی متناسب با اتاق فرزندتان استفاده کنید. شما حتی می توانید برای اتاق کودکان خود از فرش های گرد استفاده کنید و با این کار فضای اتاق آن ها را بزرگتر از آن چه هست به نمایش بگذارید. در هر صورت انتخاب فرش با ابعاد مناسب مهم ترین چیزی است که به هنگام خرید باید به آن توجه کنید و خریدتان را متناسب با آن انجام دهید.

هارمونی

فرش یکی از لوازمی است که به طور ویژه در ایجاد یک دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و شما می توانید برای ایجاد هماهنگی و هارمونی از نکات مختلفی در این اتاق استفاده کنید. به هنگام خرید فرش اتاق کودک پسرانه شما می توانید از یک طرح مناسب و مورد علاقه کودکتان استفاده کنید و پرده و سایر اکسسوری های موجود در اتاق فرزندتان را نیز بر حسب آن طرح تهیه فرمایید. سرویس خواب کودک و طرح فرش و پرده در صورت هماهنگی با یکدیگر بی نهایت در دکوراسیون اتاق فرزند شما تاثیر گذار و زیبا خواهد بود.

جنس نخ فرش

جنس نخ فرش یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در تولید فرش مناسب اهمیت دارد، انتخاب یک فرش مناسب فانتزی برای اتاق کودک از جنس اکرولیک و یا پلی استر و یا هر الیاف دیگری متفاوت خواهد بود و مزیت ها و معایب مختلف خود را دارند که در مقالات گوناگون عالی قاپو به آن پرداخته ایم. استفاده از الیاف مختلف در تار و پود فرش در وزن و افت کیفیت آن ها پس از شستشو موثر خواهد بود پس در انتخاب فرش مناسب نهایت توجه و دقت را داشته باشید.

انتخاب متفاوت و خارق العاده

از میان انبوه زیادی از طرح  و فرش های گوناگونی که روزانه تولید می شوند، انتخاب فرش هایی نظیر فرش مدل مار و پله می تواند یکی از مناسب ترین انتخاب های ما باشد. فرش مدل مار و پله مختص یک جنس و یا سن خاص نیست و می تواند در اتاق کودکان با هر سن و جنسی که دارند مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب این مدل های هوشمدانه نیازمند دید بازتر و توجه ویژه ی شماست. ضمن این که ما به شما توصیه می کنیم برای خرید فرش اتاق کودک از محصولاتی تیره و یا چرک تاب استفاده کنید که آلودگی هایی که اغلب بر سر بی دقتی کودکان بر روی فرش ایجاد می شوند کمتر به چشم بیایند.

در این مقاله به بررسی  نکات مهم در خرید فرش اتاق کودک پسرانه پرداختیم و در خصوص قیمت، خرید، نحوه ی ارسال و گارانتی برای شما سخن به میان آوردیم. مزیت های استفاده از آن و سلامت فرش برای کودکان را مورد بررسی قرار دادیم، امیدواریم از خواندن این مطالب نهایت استفاده را برده باشید.

منبع فرش کودک عالی قاپو

مقالات فرش و گلیم ...
ما را در سایت مقالات فرش و گلیم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرش ایران aliqapo بازدید : 247 تاريخ : يکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت: 19:30

به نقل از فرش عالی قاپو انتخاب فرش آشپزخانه یکی از نکات مهمی است که در صورت انتخاب گزینه مناسب می توان از داشتن محیط گرم و صمیمی و البته خانوادگی در کنار آن لذت برد. این موضوع به چند دلیل حائز اهمیت است و بنابر این باید به آن توجه کرد. نکته اول اینکه فرش آشپزخانه مرتبا کثیف می شود و نیاز به شستشوی فرش و گاهی تعویض دارد. این شستشوهای مکرر نیازمند محصولی است که الیاف با کیفیتی دارند تا از پوسیدگی آن جلوگیری شود و مانع از رفتن رنگ فرش شود. اما این موضوع فقط به نگهداری از فرش محدود نمی شود و نیازمند دانش بیشتری است. در ادامه مطلب شما را با گزینه های مختلف آشنا می کنیم تا بتوانید از میان آن ها محصولات مناسب با آشپزخانه ی خود را انتخاب کنید، لطفا با ما همراه باشید.

فرش آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و تنها جایی است که به نوعی شاید محل کار خانم ها نیز محسوب شود. آماده سازی غذا زمان زیادی می برد و این فعالیت باعث می شود به پاها ، کتف یا کمر آسیب بزند و در طولانی مدت در این نقاط از بدن احساس خستگی و درد کنند. پهن کردن فرش و قالیچه روی این کف پوش های سخت بستر نرم تری ایجاد می کند و فشار کمتری به پاها وارد می آورد. بنابراین می تواند یک راه حل مناسب و ساده باشد ولی دردسرهای فراوانی هم با خود به همراه می آورد.

انتخاب رنگ فرش آشپزخانه

فرش آشپزخانه در مرحله اول باید به گونه ای انتخاب شود که در آن از رنگ های اشتها آور نظیر نارنجی، قرمز، سبز… استفاده شده باشد. در مرحله بعد باید دارای رنگ ثابت و با کیفیت باشد. البته می توان آن را تیره انتخاب کرد تا اگر آلودگی هم بر روی آن نشست خیلی به چشم نیاید.

فرش آشپزخانه

انتخاب جنس فرش آشپزخانه

جنس این محصول یاید دارای نکات زیر باشد:

  • فرش های شگی یا پرز بلند به دلیل داشتن پرز بلند می تواند محل مناسبی برای میکروب ها و باکتری ها باشد و برای آشپزخانه مناسب نیست.
  • فرش آشپزخانه باید سبک و قابل حمل باشد تا بتوان آن را به راحتی شست و شو داد.
  • در آشپزخانه از فرش ارزان قیمت استفاده کنید تا در صورت سوختگی بتوانید آن را تعویض کنید.
  • به طور کلی فرشی که رطوبت کمتری را به خود جذب می کند می تواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه باشد.

انتخاب فرش برای آشپزخانه مناسب است؟

شاید به نوعی پاسخ ما به این سوال منفی باشد زیرا فرش حتما در استفاده های مکرر به شستشوهای مداوم نیازمند است و از طرف دیگر انتخاب فرش ماشینی شاید اصلا به صرفه نباشد، در هر روی مطالبی که عنوان می شود هم به لحاظ انتخاب درست و منطقی و هم به لحاظ توجه به بودجه و نقدینگی در پاره ای از موارد می تواند یاری کننده باشد.

در صورتی که به دلایل مختلف تمایلی به استفاده از فرش های ماشینی نداشته باشیم می توانیم از گلیم برای پوشاندن کف آشپزخانه استفاده کنیم. استفاده از گلیم چند مزیت دارد، سبک بودن، قابل شست و شو بودن و با کیفیت بودن از مزیت های استفاده گلیم در آشپزخانه است.

فرش آشپزخانه

انتخاب فرش مدرن و فانتزی

بهترین انتخاب برای آشپزخانه ها فرش های مدرن و فانتزی است که ضمن رعایت زیبایی خانه را بزرگ و روشن نشان می دهد و این روزها فرش های فانتزی سه بعدی و مدرن در میان خانه های ایرانی جای خود را باز کرده است.

انتخاب فرش مناسب

انتخاب فرش های سبک هم ارزان قیمت است و هم قابل شست و شو و اگر رنگ تیره نیز داشته باشد، انتخاب کاملا مناسب خواهد بود و این به آن خاطر است که آشپزخانه چنین فرشی را می طلبد.

ابعاد

هنگام خرید فرش ماشینی برای آشپزخانه حتما به ابعاد فرش و متراژ آشپزخانه دقت کنید . فرشی که برای این قسمت از خانه برگزیده می شود نباید خیلی بزرگ یا کوچک تر از حد انتظار باشد . اگر آشپزخانه مستطیلی شکل دارید از فرش های باریک استفاده کنید .
اگر در آشپزخانه از میز ناهار خوری استفاده می کنید باید اندازه فرش زیر میز ناهار خوری قرار گرفته و کل صندلی ها را بپوشاند . پوشش دادن  صندلی ها باید به گونه ای باشد که حتی با عقب کشیده شدن آن ها نیز هنوز صندلی روی فرش باشد.

فرش ها می توانند برای جدا سازی یا تعریف فضاهای مختلف در آشپزخانه استفاده شوند. به طور مثال شما میتوانید منطقه ی کاری خودتان را از قسمت غذاخوری در آشپزخونه با استفاده از دو فرش متفاوت جدا کنید. یا حتی محل شست و شو و یا قسمتی که گاز اجاق گاز قرار دارد به این ترتیب جدا کنید.

البته باید توجه داشت هنگام استفاده از چند فرش مطمئن باشید که در اندازه های مختلف انتخاب شوند. از طرفی در مورد استفاده از چندفرش مطمئن شوید که سبک های آن ها باهم هماهنگ باشند، به دلیل آن که الگوهای مختلف و سبک های متفاوت می توانند حس هماهنگی را از بین ببرند و ایجاد بی نظمی کنند.

امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت استفاده را ببرید و نکات ارائه شده را به کار برید.

لطفا جهت خرید از سایت دیدن فرمایید : https://aliqapo.com/choose-a-kitchen-rug

مقالات فرش و گلیم ...
ما را در سایت مقالات فرش و گلیم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرش ایران aliqapo بازدید : 363 تاريخ : يکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت: 19:26

به نقل از فرش عالی قاپو یکی از مهمترین عناصری که به زیبایی می تواند گرما و نشاط را به خانه بدهد فرش است. درواقع باید فرش را عنصری برای تکمیل دکوراسیون خانه درنظر گرفت. خانه ای را درنظر بگیرید که در آن از فرش استفاده نشده باشد؛ این خانه چقدر بی روح و سرد به نظر می رسد. همین مامر موجب شده تا فرش به عنوان یکی از مهمترین اکسسوری ها مورد توجه افراد قرار گرفته و از تنوع بالایی نیز برخوردار باشد.

امروزه دنیای فرش با تحولات بسیاری در سبک و طرح و رنگ مواجه بوده و فرش های مختلفی مطابق با سلیقه و نظر افراد وارد بازار شده است. تنوع فرش به اندازه ای است که افراد به سادگی می توانند فرشی مطابق میل خود پیدا کنند. در بین فرش های مختلفی که در بازار وجود دارد برخی از فرش ها تحت عنوان فرش کهنه نما یا وینتیج شناخته می شوند که طراحی مختص به خود را داشته و از زمان ورودشان تاکنون توانسته اند توجهات بسیاری را به خود جلب کنند.
پیش از هرچیزی بهتر است ابتدا کمی در مورد فرش کهنه نما صحبت کنیم و بدانیم چه تفاوتی با دیگر فرش ها دارد. شاید این سوال به ذهن برسد که فرش کهنه نما چیست و چرا با این اسم معرفی می شود؟

فرش کهنه نما

در دنیای فرش آن دسته از فرش هایی که ظاهری کهنه دارند تحت عنوان فرش کهنه نما یا وینتیج معرفی می شوند. هنر فرشبافی هنوز هم در بین زنان و مردان طرفداران مختص به خود را دارد و هراندازه فرش قدیمی تر باشد به همان اندازه نیز باارزش تر به نظر می رسد. اما تولید فرش به صورت ماشینی موجب شده تا توجه کمتری به فرش های دستبافت شود چرا که قیمت فرش ماشینی بسیار کمتر بوده و این امر موجب شده تا فرش های ماشینی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. فرش کهنه نما یا وینتیج یکی از چندین مدل فرش های مدرن ماشینی شناخته می شود که علاوه بر قیمت مناسب ظاهری قدیمی داشته و توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کند.

روش های کهنه نما کردن فرش

سالیان نه چندان دور برای اینکه بتوانند فرشی را کهنه جلوه دهند آن را در محلی قرار می دادند که بیشترین تردد را داشته باشد و یا در مقابل آفتاب مستقیم پهن می کردند. یکی دیگر از روش هایی که برای کهنه کردن فرش مورد استفاده قرار می گرفت به کارگیری از محلول آب و خاکستر و چوبک بود. به کار بردن این محلول موجب میشد تا فرش رنگ درخشان اولیه خود را از دست داده و بخش هایی از فرش نیز کاملاً فرسوده به نظر می رسیدند.

امروزه بسیاری از روش های قدیمی کنار گذاشته شده و تولیدکنندگان فرش های ماشینی برای اینکه بتوانند فرش را کهنه نشان دهند به سراغ استفاده از روش های مدرن رفته اند. یکی از این کلرینه کردن فرش است. در این روش از ماده ای تحت عنوان هیپوکلریت کلسیم استفاده شده و الیاف فرش در قسمت هایی معین فلس خود را از دست می دهد و حالت صافی به خود می گیرد. این عمل هیچ تأثیر منفی در کیفیت و طول عمر فرش کهنه نما نداشته و علاقه مندان به این مدل از فرش های مدرن می توانند آن را در سایزهای ۱۲، ۹، ۶ و ….. سفارش دهند.

مزیت استفاده از فرش کهنه نما

فرش کهنه نما علاوه بر ظاهری قدیمی ای که دارد دارای وزن کمی بوده و به راحتی می توان آن را جابجا کرد. از دیگر مزیت های استفاده از فرش کهنه نما شستشوی ساده آن است. فرش های کهنه نما تنها به ایران اختصاص نداشته و امروزه در سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز مورد توجه قرار گرفته اند. این این دسته از فرش های مدرن به دلیل شباهتی که به فرش های دستبافت سنتی دارند مورد استقبال قرار گرفته و استفاده از آن ها در دکوراسیون منازل جلوه ای خاص را به وجود نمی آورد.
از دیگر مزیت های استفاده از فرش کهنه نما یا وینتیج قیمت پائین آن درمقایسه با فرش های دستبافت است. آن دسته از افرادی که تمایل دارند دکوراسیونی سنتی و با اصالت را در خانه خود داشته باشند می توانند فرش کهنه نما را به عنوان یک گزینه ایده آل درنظر بگیرند.

طول عمر فرش کهنه نما

فرش ها برای اینکه کهنه به نظر برسند باید فرایند دشواری را طی کنند که این کار در طول عمر آن ها نیز تاثیر دارد. استفاده از نخ و الیاف باکیفیت در بافت این مدل از فرش مدرن موجب شده طول عمر بالایی نیز داشته باشند و به عنوان انتخابی مناسب شناخته شوند.
مجموعه عالی قاپو طرح های متنوعی از فرش های کهنه نما را ارائه داده و علاقه مندان به فرش های دستبافت می توانند از بین طرح های مختلف آن گزینه ای متناسب با سلیقه خود را خریداری نموده و فرشی با سبک و طرح فرش های دستبافت را در خانه خود داشته باشند. منبع مقاله : https://aliqapo.com/vintej

معرفی یک سایت خارجی فروش فرش وینتیج

آنچه قدیمی است با فرشهای Vintage Style دوباره جدید است!

درباره فرشهای قدیمی
کلمه "پرنعمت" این روزها به طور مداوم پرتاب می شود ، اما برای اینکه واقعی باشد ، فرش های پرنعمت باید پس از سال 1920 و 20 سال قبل از امروز ساخته شوند. فرش های سبک پرنعمت ما آزمایش زمان نمی کنند ، بلکه ظاهر فرشهای قدیمی و پر رنگ را فراهم می کنند. این فرش های فرسوده و نرم که از قبل فرسوده شده اند ، ابتدا سفید می شوند تا آثار رنگ اصلی را از بین ببرند ، و قبل از اینکه با رنگ دیگری رنگ آمیزی شوند ، رئوس طرح را ترک می کنند.

مواد مهم است
با ظهور تکنیک های جدید تولید ، نیازی به صرف هزینه زیادی برای تهیه فرش قدیمی برای خانه خود ندارید؟ بلکه می توانید یکی از دستپاچه ها ، فرسوده ها و پیر شده را برای کسری از هزینه انتخاب کنید ! فرش های کف که دارای نمای پرنعمت هستند ، اغلب از دست پلی استر ، پنبه یا پشم گره می خورند یا گره می خورند ، از محبوب ترین پشم ها هستند. ارتفاع توده های فرش های پرنعمت ما معمولاً بین 1/4 اینچ و تا زیر است 1/2 اینچ ارتفاع.

اتاق به اتاق

    قاعده نرم را بکشید و یک فرش پرنعمت را به عنوان یک قطعه هنری به دیوار آویزان کنید.
    Vintage بهتر از آنچه تصور می کنید با مدرن ترکیب می شود ، یک فرش یا دونده فرعی را کنار یک تخت یا در حمام قرار دهید تا یک عنصر طراحی غیر منتظره داشته باشد.
    برای پنهان کردن الگوهای ترافیک ، در مناطقی که بیشترین تردد را در پا دارند ، مانند ورودی یا سالن اصلی ، با فرشهای پرنعمت و طرح دار شلوغ تر بروید.
    فرش کوچکتر به سبک پرنعمت را روی یک فرش جوت بزرگتر قرار دهید تا جلوی لایه بندی جلوی نمایش را بگیرد.

رنگ و الگو
فرش های سبک پرنعمت در انواع رنگ ها و سبک ها موجود است. از میان طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها انتخاب کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای منحصر به فرد خود پیدا کنید. بیشتر فرشهای فرش ما در طیف سیاه ، خاکستری و آبی با برخی دیگر از رنگها موجود است و عمدتا مستطیل شکل با انتخاب کوچکتر از اشکال دیگر هستند.

مراقبت و تمیز کردن فرش پرنعمت خود

    فرش های منطقه خود را به همان راحتی که فرش دیوار به دیوار را جارو برقی می کنید ، از بین ببرید تا آلودگی های اضافی را از بین ببرد.
    اگر فرشی با حاشیه دارید ، مراقب باشید که منطقه را با جاروبرقی تمیز نکنید ، زیرا این امر می تواند آسیب رسان باشد.
    اگر خلاuum شما فرش فرش دارد (که چرخش غلتک ها را متوقف می کند و فقط از مکش استفاده می کند) از این گزینه استفاده کنید.
    قبل از جاروبرقی ، با رفتن در همان جهتی که چرت و برقی می زنید ، موهای شل شده روی فرش دستشویی یا موی حیوان خانگی را روی فرشهای منطقه مسواک بزنید.
    فرشهای منطقه خود را چند بار در سال بچرخانید تا از ساییدگی و محو شدن در برابر ترافیک و نور خورشید جلوگیری کنید.
    برای از بین بردن آلودگی و آلودگی ، فرشهای کوچکتر را بیرون از خانه تکان دهید.

یافتن فرش پرنعمت عالی خود

    با انتخاب فرشی به سبک قدیمی با رنگ های خنثی از طبیعت ، مانند قهوه ای و سبز ، فضای دنج ایجاد کنید.
    با انتخاب فرشی به سبک پرنعمت با رنگ یا طرح پررنگ "؟ یا هر دو ، به فضای خود صدای بلندتر و شخصیت بزرگ تری بدهید!"
    فرش های سبک پرنعمت با ظاهری کاملاً پوشیده از آرامش و همچنین تعریف فضاهای کم طراحی تر را ارائه می دهند.
    رنگ کف ، مبلمان و دیوارهای خود را بخاطر بسپارید و فرشی را انتخاب کنید که به جای ترکیب شدن با آن ، کنتراست ایجاد کند (یعنی قهوه ای تیره روی قهوه ای تیره).
    اگر از چاپها و الگوهای زیادی استقبال می کنید ، یک فرش قدیمی را با ظاهری نرم تر در نظر بگیرید تا تعادل و ظرافت را به وجود آورد.

فرش های پرنعمت در طیف گسترده ای از اشکال ، اندازه ها و رنگ ها موجود است ، بنابراین ممکن است در هنگام جستجوی بهترین جا از برخی فیلترها استفاده کنید. در اینجا چند میانبر برای کمک به شما در شروع جستجو وجود دارد:

    با ایده ای که در آن از فرش سبک قدیمی خود استفاده می کنید شروع کنید ، که به شما کمک می کند بهترین مواد را انتخاب کنید
    تصمیم بگیرید که فرش اندازه به چه اندازه متناسب با فضا باشد و جستجو را بیشتر محدود کنید
    کدام رنگ به بهترین شکل از اتاق تعریف می کند؟ "سیاه و خاکستری؟ آبی؟"
    گزینه های قیمت را می توان از 200 دلار به پایین فیلتر کرد

منبع : https://www.rugs-direct.com/Store/nav/Category-Area-Rugs-Style-Vintage-Overdyed

مقالات فرش و گلیم ...
ما را در سایت مقالات فرش و گلیم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرش ایران aliqapo بازدید : 595 تاريخ : يکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت: 19:23